První vyjádření našeho bratra Martina I. po jeho propuštění z vazby

 Text byl s Martinovým souhlasem drobně slohově upraven.

martin-i

 

Drahé sestry a bratři, soudruzi a soudružky

Za celou dobu jsem pociťoval solidaritu ze všech koutů světa. Podpora, které se mi dostávalo v nejrůznějšich podobách, byla  energií  dodávající neskutečnou sílu  a odhodlání.


Soudržnost, vzájemnost a mnoho dalšího dokazuje, že anarchistický duch nebude nikdy zlomen útlakem, který vytvaří policejní státy po celém světě.
Sedmnáct měsíců strávenych ve vazbě mne utvrdilo a posílilo v odhodlání pokračovat po anarchistické cestě společne s vámi všemi.
Mnoho bratrů a sester je  stále drženo za mřížemi na špinavych a nedůstojných místech, kde je  stát chce připravit o důstojnost a o sílu bojovat za hodnoty, v které věříme.

I když jsem byl propuštěný, necítím se být svobodný.

Jsem opět v ulicích a kráčím bok po boku se sestrami a bratry po cestě k svobodnému světu!!!

Jsem s těmi-kteří jsou v zajetí!!!  Jsem s těmi-kteří čelí státnímu útlaku!!!

SOLIDARITU S ANARCHISTICKÝMI VĚZNI!!!
ODPOR ŽIJE  !!!
BOJ POKRAČUJE!!!

 

13606961_915023358623924_1666750457991436283_n

Upraveno v aplikaci Lumia Selfie

Comments are closed.